Alla hjärtans dag <3

Jag sa att vi inte skulle köpa nåt utan bara ha det mysigt idag, men visst gör han det iallafall min söta prins :) Så nu känner jag mig lite smådum nästan.

Den andra är från förra året, va tvungen att fota den också :D

Igår hade vi en mysdag då vi var ut och åt tillsammans med Andreas bror Micke och hans tjej Jennifer. Dom sov över här inatt eftersom dom åkt från Haparanda och inte var så sugen på att köra hem sent. Jag åt friterad kyckling med ris och stark cyrrysås, och det var väldigt gott, men jag orkade inte äta upp allt (lagom är bäst). Vi var även på bio som planerat, vi hade förväntat oss att vi kunde boka samma dag men så var det icke! :) Var väl tänkt att vi skulle se Snabba cash, men det blev Farsan :) Snabba cash var fullbokat såklart, å även på Avatar och Luftslottet.. Men Farsan var inte så illa! :) Jag gillade den, en härlig och rolig film faktiskt. Lagom bra :) Hade gärna fått vara lite mer innehållsrik men men. Så igår var en dag med bra med mys, så idag behöver vi inte vara lite mysiga! haha:D
Fast vi ska äta god mat idag också, men hålla oss hemma och dega till tv eller nån film. :)
Det var riktigt trevligt att ha dom här på besök!

Ha en mysig dag allihopa :)

<3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3 <3

Kommentarer
Postat av: Basti

Gud vad mysiegosi ni är:D längtar tills du kommer hem igen:D då tar vi en helnatt med prat:D

Hälsa andreas!:D kram!!!

2010-02-14 @ 17:00:39
URL: http://stinnerholm.blogg.se/
Postat av: Linn-Lay

Godmorgon :D

haft en bra alla hjärtans dag då?

2010-02-15 @ 10:42:35
URL: http://linnlay.blogg.se/
Postat av: eeee

oh mysigt !

2010-02-15 @ 13:13:40
URL: http://tiotusensoldater.blogg.se/
Postat av: Millah

Hej :)

Jag har nu igång en hel del tävlingar och det kommer in nya hela tin.

Kanske finns det något som intresserar just dig.



Var gärna med :)

http://millahoman.blogg.se/2009/august/tavlingar.html



Är du int intresserad ber jag så hemskt mycket om ursäkt

och då är det bara radera den hära kommentaren eller nå:)



Ha det bra :)

Kramar // Millah

2010-02-15 @ 16:21:58
URL: http://millahoman.blogg.se/
Postat av: stina

sugen på att skänka 30 kr till hjärtsjuka barn?... Är barnhjärtans månad nu och jag samlar in pengar i min tjej kompis dotters syfte som har en svårt hjärtsjukdom. Om du vill ge en hjälpande hand så hittar du hjärtat på min blogg.

tack på förhand <3

2010-02-15 @ 19:18:17
URL: http://stiiiinas.blogg.se/
Postat av: Poet

Du skriver som en 12-åring, du uttalar dig om saker du inte har en susning om. Snälla lägg ner din skitblogg och gör världen en tjänst, alternativt lär dig bygga upp en grammatiskt korrekt mening din lilla imbecill.

2010-02-16 @ 19:40:08
Postat av: viktoria

HAHAHAHAHAHA! Åh gud vad jag skrattar :D :D

Poeten, jag asgarvar åt din plötsliga kommentar!

Inte bryr jag mig om vad du tycker, inte ett dugg.

Fattar inte vad du fick luft ifrån :D 12-åring?

Läs inte då, eller läs mer och klaga mer ;) välj själv.

2010-02-16 @ 20:51:11
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: karla

heheh :P:P det är så kul att klä ut honom:P

2010-02-16 @ 22:24:44
URL: http://karlitalatina.blogg.se/
Postat av: Ingrid

Du Poeten, i ditt huvud verkar det susa ordentligt!!

Ditt uttalande ang. denna blogg visar att det är du som är IMBECILLEN...

Egentligen är det väl riktigt synd om dig- en stackare som med stora problem...

Gör världen en tjänst - HÅLL TYST!!!!

2010-02-17 @ 02:47:18
Postat av: Ingrid

ursäkta ; "en stackare med stora problem" skulle det vara.

p.s. du fick säkerligen ingen uppvaktning på Alla Hjärtans Dag - stackars dig...

2010-02-17 @ 02:50:32
Postat av: Mammi

Gumman, du är redan drabbad av en fegis som gillar att vara elak på nätet :( det finns för många av dessa trasiga och sorgliga människor tyvärr. Tur att du liksom jag skrattar åt det! Varför läser du min dotters underbara blogg om du inte gillar det ??? Gör något vettigt, som att plugga lite så kanske du blir förståndig till slut. Det finns hopp för alla !

Älskar dig Viktoria <3

2010-02-17 @ 11:48:57
Postat av: Hellis

Haha, det var faktiskt ganska roande :P "du uttalar dig om saker du inte har en susning om" HAHA vadå egentligen? Att man inte kan boka bio samma dag? Hahahahah jaja alla har ju rätt att ha sin åsikt och den där var ganska kul ;)

2010-02-17 @ 13:13:28
Postat av: Ingrid

Förlåt mig, Viktoria. Jag hade en av mina "vaken-nätter" ( mellan kl. 24 och 04 ca) o satte mig vid datorn i hopp om att bli trött o kunna somna igen. Läste denna dumma kommentar o blev såå arg för att hon (utgår jag ifrån att det är)angrep världens mest sympatiska tjej!Var bara tvungen att ge min kommentar även om klockan var strax före 3 på morgonen....

2010-02-17 @ 14:09:57
Postat av: viktoria

Ja det var verkligen kul ;) fick min bara att skratta :D Fattar inte vad personen fått allt ifrån ens! :D :D



Ja det gör inget Ingrid, jag förstår.

Själv blev jag mest chockad, jag har aldrig någonsin varit med om att nån "hoppat" på mig sådär. Hur som helst tror jag personen misslyckades lite med den där kommentaren, eftersom min reaktion blev ett asgarv! :) Det kändes som ett skämt faktiskt. :)

2010-02-17 @ 18:30:50

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0