Brödbak och En ängels tålamod

Nu tittar jag på den gamla serien En ängels tålamod! :) Den råkade titta fram på youtube och jag kunde inte låta bli å titta! :D Den var ju bäst! Så nu tittar jag för fullt! Han är så härlig Gabriel :D

Samtidigt i köket står två bunkar deg och jäser, jag håller på att baka bröd :) Ska bli gott att äntligen få äta goda mackor till frukost!

Idag ska jag nog ringa och bestämma träff med mamman till de två småpojkarna som ville ha hjälp av mig nästa vecka. Måste träffa dom lite innan jag kliver in som barnvakt åt dom. Ett och två år gamla bara. Får se hur det går.

En ängels tålamod väntar! ;)

Kommentarer
Postat av: jessica

Han gilalr att ha såna dagar :)

2010-02-11 @ 15:24:21
URL: http://youlostmeathello.blogg.se/
Postat av: Viktoria

Förstår det :)

2010-02-11 @ 15:26:01
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: Mamma

Hur gick det med brödet?

2010-02-11 @ 21:08:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0