Flyttstädning

Igår började vi (jag,hella,anders&andreas) städa i min och hellas lägenhet som på onsdag ska besiktas!
Idag ska städningen fortsätta, jag ska väl ta mig dit vid 11 och sen kan jag städa i tre timmar om så behövs. Efter det är det dags att åka och jobba hos familjen, och lämna tillbaka deras bil som jag så snällt har fått låna nu under flytten/helgen. Här hemma hos Andreas och Keno (och snart mig) är det väl lite kaos just nu. Rätt mycket saker som måste hitta sin plats, men bra blir det nog :) Ska väl försöka få färdigt allt innan jag sätter mig på bussen till Timrå på fredag. Hoppas såklart att jag kan köra bil istället så jag slipper de där 8 timmarna! Men jag tror inte jag kommer att ha så tur att det finns någon bil just då.

Jag sitter och gäspar just nu, vi har haft tvätttid sen 7 imorse och vi somnade väl vid halv 1 inatt, så jag är rätt trött. Andreas klev upp redan vid 6 för att titta på hockeymatchen Sverige-Finland som Sverige vann. Johan och Keno var redan på plats i soffan och jag misstänker att dom båda hade varit uppe hela natten. Framför mig i soffan så ligger Johan och sover nu, och Keno stängde in sig på sitt rum efter matchen.

Nu är det dax att tömma i tvättstugan igen..


Kommentarer
Postat av: lin

heyyyy;) i min blogg skriver jag om cheerleading och om min vardag.. ta gärna en titt :)

(om du inte gillar sån här ''reklam'' som folk säger, så ber jag om ursäkt :/)

2010-02-27 @ 17:01:13
URL: http://linnnerikssonn.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0