Fredagskväll

I fredags var jag och Amanda in på birsta en sväng på dagen, köpte present till Anton som fyllde 15 år. Blev också en å annan julklapp köpt.
Då vi var hemma igen så åt vi lite julmat hela familjen + Yves. Sen kom det främmande till Anton och vi fikade och surrade en massa. Då alla hade farit hem så ringde jag Angelica och tyckte att vi skulle hitta på nåt hon jag och Amanda, å det var hon med på. Så vi ringde upp Emil som var med Robin å hörde vad dom gjorde. Bestämde oss direkt för att åka dit, Anton hängde också med. Johan var också där, en kille jag aldrig träffat förut. :) Det blev sent och vi fick tråkigt så då åkte vi hem till Johan och hämtade en film, men den va inte vidare ;) Så vi tog fram nån på Emils dator istället, blev faktiskt en bra film. Den där om 50 cent. :) Tim och Emils Hanna kom också dit nångång under kvällen. Men det kändes som det bara var jag, Angelica och Amanda som var där ;) Bara för att alla andra somnade ifrån oss! Haha, men vi var kvar där och kände oss som hemma, Robin sov i fåtöljen bredvid och vi tre slog på gamla låtar och texter och sjöng så fint ;) Roligt hade vi allt, men vid 4 tyckte vi att det räckte så vi väckte Anton som låg och sov på golvet och lämnade hushållet!

Jag orkar inte skriva mer nu, men idag har jag varit och kollat på julshow på mammas skola, hon väckte mig vit 8 och frågade om jag ville hänga med. Jag som somnade vid 3, men jag kände mig ändå pigg konstigt nog. Men jag är inte längre pigg kan jag säga, håller på att falla ihop av trötthet! Nu ska jag gå in och prata med Amanda och moster som kom hit precis. :) Adjöss

Kommentarer
Postat av: Diana

Fin blogg du har, allt bra ? :)

2009-12-30 @ 13:48:30
URL: http://dianam.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0