Önskelista ;)

Nu har jag inte bloggat på ett tag, tror det är för att jag fastnat rätt mycket vid The sims 3 nu ;) Andreas har ju varit så snäll å fixat det åt mig! :D Det farliga är att jag kan sitta hur länge som helst! Det roligaste är ju att bygga husen och inreda! Det är nog därför jag gillar det så mycket, fast jag spelar ju också såklart:P Haha, jag måste bara berätta. Jag gjorde en familj med mig och Andreas i, nu har "jag" varit med barn 4 gånger där, å vi har bara fått en massa döttrar. ;) 

Nu ska ni få se vad jag skulle vilja ha..

Juicepress/mix

Dyrgrip, men det skadar ju inte att önska.. :P



Trippeltång/Vågtång
Hittat på Halens hemsida.

Kakform
En sån med avtagbara kanter. Typ som nån av de här:



Haha, vilken rolig lista va? Jag kan inte komma på nåt mer, förutom pengar.
Nu ska jag "simsa" lite! ;)

Kommentarer
Postat av: ingrid

Yippiee!!!! Vi har 3 söner och 1 sonson - vad kul med 4 flickor !!!!!

2009-12-15 @ 10:33:50
Postat av: viktoria

Anade nästan att du skulle tycka så. Vi får väl hoppas att han är mer man i verkligheten då, eftersom han säger som hasse att män får män. :D Nån son vill man ju ha! ;)

2009-12-15 @ 11:07:40
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/
Postat av: Mammisen

Sluta simsa, du sölar ju bort tid av livet. Gå en prommis istället. Vi får väl se om det blir bara flickor i framtiden, förstår att du önskar få köpa klänningar någon gång Ingrid. Får se hur många år man får vänta, fast jag väntar gärna :)

2009-12-15 @ 22:10:28
Postat av: Mammisen

Glömde säga att det var ju på tiden...nu när klapparna är färdiga :P

2009-12-15 @ 22:11:33
Postat av: jonna

springformar är super bra!

2009-12-15 @ 23:47:57
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: viktoria

Haha, men det är roligt att simsa, "vi" fick barn en gång till och det blev tvillingtjejer. Typiskt för nu kan man inte få mer barn i en familj, blev 6 döttrar, haha!



Men jag fyller ju år också ;)

2009-12-16 @ 17:15:20
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0