Spelkväll?

Ikväll har Andreas, Keno, Johan och Rikard spelat ett mariospel på wii som heter "party" nånting. De har säkert spelat sen tio! De spelar faktiskt fortfarande! Å hjälp så de skriker! Var nära att säga till dem att dämpa volymen, men man vill ju inte sabba deras glädje! Som små barn på julafton ungefär! Fattar inte att det kan vara så himla kul!
Haha, nu sitter alla och slår ut i luften med högerhanden! Det ser riktigt kul ut.
Men roligast var då de skulle skaka sin kontroll upp och ner så fort som möjligt, det såg ut som att de gjorde något helt annat. Haha! Å nu skrek Andreas rätt ut: "NEEEJ Rikard vann!" Aj mina öron!

Nu blir det äntligen läggdags, men Andreas verkar vara helt uppe i varv! Han har haft en rolig dag min kille, först var han och spelade paintball och sen det här ;)
Medan de har spelat så har jag suttit och ritat :)

Nu ska jag sova! Natttiii

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0