Att shoppa med Andreas ;)

Nu ska jag och Andreas strax hoppa i sängen och titta på ett avsnitt Medium och somna till det. :) Mys!
Vi kom på att vi knappt hade kramat något idag då jag nyss fick en kram av honom. Så det blev en jättelååång kram :D
Idag har jag och Andreas varit iväg på gallerian i Finland, finns ingen här i Haparanda så vi åkte dit istället. Men det är ju nära, bara två kilometer från Andreas föräldrar ungefär.
Då vi väl var där så kändes det plötsligt som att jag var ensam men hade en svans bakom mig ;) Andreas gick alltså bakom mig med tunga släpande steg och såg inte speciellt glad ut? :o Min lilla plutt! Men han gillar ju inte att gå omkring och "vela" i affärer som han kallar det! Han tycker man ska hitta det man vill ha på en gång och sluta jämföra med tusen andra saker. Men jag vill ju ha det bästa, så jag måste kolla runt och fundera lite på mitt val. Han suckade flera gånger och tyckte det var hans längsta besök på en galleria någonsin (ungefär). ;) Han är bra dramatisk ibland, men väldigt söt också!
Så jag kan säga att jag tappade lusten lite att gå omkring med en kille som var som en liten otålig pojke som bara vill hem igen.
Var nära att testa lite kläder men hängde ifrån mig och gick vidare till nästa affär.
Det blev iallafall ett par ringar som var tillsammans flera stycken till ett pris, man ska alltså ha på sig alla tillsammans. Men med min smak så har jag bara hälften av dem för jag tycker det blir för mycket annars, och svårt att röra fingret! Sen köpte jag en nagelfil, nagellacksborttagningsmedel och 3-pack trosor.
Gjorde ett snabbt avslut och bestämde att vi skulle åka på Candyworld istället:D För att göra Andreas på gladare humör;) Där blev det en massa gotta såklart!
Tack iallafall älskling för att du är som du är ♥
Det här var ju kanske inte din bästa sida då ;) Inte det bästa tålamodet då det gäller att handla, men du har tålamod med annat istället :)
Puss till dig Andreas.

Imorgon bär det av till Luleå igen!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Ha...ha...han är lik mig när det gäller affärer och du är lik moster Atta :)

2009-11-25 @ 12:53:34
Postat av: svärfar

Sådan fader sådan son vilken tur du har!!!!!

2009-11-26 @ 17:37:44

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0