Bloggdesign

Jag sitter här och tuggar på mina salta pastiller! Är egentligen hungrig, men vi vet inte vad vi ska äta än. Kanske korvstroganoff och ris? Det är jag lite sugen på iallafall.
Jag sitter och är missnöjd med min bloggdesign! Är så många som har fina medans jag sitter här med en stel tråkig design som redan så många andra har. Attans att jag glömt det mesta från mediatiden ;) Inte för att jag någonsin kunde där heller, men jag hade väl grunden klar i skallen iallafall! :)
Vill ha någon snygg som man inte tröttnar på! Men Andreas kan ju koda och sådär, så han får väl hjälpa mig då han har tid. Jag kan se framför mig hur det ska se ut :D Han sitter faktiskt och kodar lite just nu.

Förut idag då jag satt och tråkade vid datorn i soffan så kom Andreas och frågade om jag ville ha en överraskning? Klart jag ville :D Så tar han fram ett litet litet kuvert ur bakfickan och ger det till mig. Lite överraskad jag blev då, det hade jag aldrig trott. I det låg det ett presentkort på Indiska laddat med 300 kr! Som han hade vunnit på en sida ;) Hihi! Jag tänkte väl de, varför går han och köper ett presentkort just där ;) Han var iallafall jättesöt som gav mig en överraskning sådär, och jag blev jätteglad! :)

På fredag ska vi in till stan och vaccinera oss, då tänkte jag passa på och kolla på Indiska om jag hittar något jag vill ha, och det kommer jag garanterat göra! Finns så mycket mysiga lyktor och grejer där!
Kanske en sån liten elefantkanna? Bara för att den var så söt. Jag dricker ju inte te, men man kan ha som prydnad.. Ni ska se att jag kommer hem med något i ljusväg istället, en lykta eller nåt ljusfat :p Kanske kan köpa mer än en sak :) Dom har fina kuddar där, men dyra!

Jaja, nu ska jag och Andreas fundera över vad det blir till Middag!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0