Csn!

Helt otroligt, jag trodde inte att dem skulle ge mig detta beslut någonsin!
Eftersom jag inte haft sån tur med csn innan och varit utan pengar i tre månader!
Men nu får jag en summa för dessa månader på 19 000! Shit..
Jag är iallafall jätteglad! För mina pengar har verkligen börjat ta slut! Nu gäller det bara att få underskrift av lärare på tre olika skolor.. ena i umeå.. hoppas att det inte ska ta sån tid bara.. får helt enkelt skicka brevet imorgon.


Ikväll har jag och andreas ätit tacos och sedan myst i soffan med lite glass (jordgubbsmilkshake för min del) till ännu en wallander! :)
Nu ska jag krypa ner i sängen med honom och sova gott! Nattinatti

:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D:D


Jag & min kärlek:)   min milkshake:)

Kommentarer
Postat av: sara

Håll hårt i pengarna hälsningar farmor, och akta dig för blocket hälsningar pappa :D

2009-11-07 @ 15:49:42
Postat av: viktoria

Hahaha! Jag lovar att akta mig för blocket.. ska försöka hålla hårt i pengarna också! :)

2009-11-07 @ 16:06:31
Postat av: Katarina

Grattis! du ser att alt ordnar sig till slut/ Kram

2009-11-13 @ 12:53:08
URL: http://xjna.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0