Dollarstore, marabou och en massa poker!



Måste börja med att säga att jag råkade glömma en tusenlapp på telefonen pappa hade tänkt köpa, den låg ute för 2700 och inte 1700 ;) lite skillnad! Men det var ju ändå för bra för att vara sant..

Jag och hella gick iväg på dollarstore förut och det blev några kap där, två 900 milliliters schamop och balsam flaskor för 20:- styck! billigt.

Nu sitter jag hos andreas och keno tillsammans med dem och rikard, och alla vi 4 sitter med en varsin dator i vardagsrummer framför Arga snickarn på 5an ;) haha! Dom spelar poker medan jag kollar bloggar och skriver i min egen! :)

Har så ont i magen nu för jag och andreas sprang iväg på ica en sväng förut och köpte oss två marabou chokladkakor.. :/ aj aj, jag åt för mycket! Vi testade en ny som heter "vinter", jättegod är den, smakar lite pepparkaka och kanel. Men digestive är godare :D

Jag kom inte särskilt långt framåt idag med att kolla upp det där med praktik som jag hade tänkt. Kan ta tag i det imorgon kanske..

Nu ska jag nog rita lite tror jag! :)



Före:   Efter: 

Här är en uppgift jag hade att rita av en sko och försöka få materialkänslan av den.
Min stövel är fejkskinn och därför gjorde jag stark kontrast eftersom det är mycket blänk i skinn :)

Jag är inte riktigt nöjd med den, men jag ritade av den då bilden fanns i min mobil och var kanske 3x4 cm till ett A3, så det var lite svårt med proportionerna! :) Så jag ska väl kanske vara nöjd med tanke på det.


.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0