Haparandahelg & golvläggning

Blir ett kort inlägg jämfört med tidigare.

Idag har vi hunnit med att lägga golvet på plats och fått upp två av fyra delar av mediamöbeln :)
Det börjar ta sig:) Ska bli spännande å se hur det ser ut när allt är klart där inne i vardagsrummet! Jag hoppas att det hinner bli nästintill klart innan vi åker på söndag (ev. måndag) ;) Men då räknar jag inte med tavlor och småprylar på plats.
Ett tag hade vi det lite stressigt då vi skulle få ihop golvet samt en bänk att ställa tvn på innan Idol skulle börja! Det blev iallafall klart innan halva programmet gått ;) Så vi tittade på Idol medan vi höll på med bygge. Blev verkligen förvånad att Erik fick hänga löst ikväll! Jag som har honom som vinnare! Jag tror hur som helst att han inte kommer åka ut i nästa program heller! Då blir det Mariette som åker. Hoppas att jag har rätt nu bara :)

Har alltid lika roligt och mysigt då jag är här uppe och hälsar på :)
Imorgon lappar vi ihop vardagsrummet lite till, lampa ska på plats, resten av mediamöbeln och det blir kanske en tripp till Ikea! (vilket jag diggar) ;)

Nu ska jag och Andreas krypa till kojs.
Nattinatti!

Kommentarer
Postat av: Mammisen

Duktiga! hoppas ni hinner med er. Kram

2009-11-21 @ 15:36:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0