Här ska bakas!

Hej hopp!

För ett år sedan hade jag nog aldrig trott att jag skulle skaffa en blogg idag!
Men jag läser så många andras så det kan väl vara kul att ha en egen också kanske?
Får se hur flitigt den kommer användas.. ;)


Inatt sov jag och Andreas i min å Hellas lägenhet, vilket vi inte gör särskilt ofta, men nu har jag bestämt att vi ska vara lika mycket hos mig som hos honom! ;) Det känns så onödigt att ha dela en trea om man inte är där liksom, så nu ska jag ändra på det.

Måste bara berätta vad jag gjorde igårkväll, rensade avlopp på toan! UÄK! Anledningen var att då jag tog en dusch så rann vattnet undan så sakta så jag anade att det fanns en massa hår där! Presis så var det också, både jag och Hella fäller hår som bara den! Så jag är rädd för att det inte blir sista gången jag gjorde det :s Men tummen upp för hur fräscht det kändes sen! :)

Idag har jag suttit inne hela dagen lång! Sprang iväg en sväng till tvättstugan och skulle tvätta men någon hade tagit tvätttiden..suck. Men jag måste erkänna att jag var över en timme sen! Haha;) Så jag ska inte säga något (a)

Nej nu ska jag återgå till mitt brödbak! Mums vad gott med nybakt bröd





En bild på mig från tidigare idag..

Kommentarer
Postat av: angie

du är duktig du vikki :) Saknar dig!

2009-11-03 @ 23:31:31
Postat av: Carolina Åslund

Jag tycker också om att läsa bloggar så jag kommer nog följa din lite =) Hoppas allt är bra med dig!

2009-11-04 @ 13:41:29
Postat av: sara

Trösta dig med att det är Hellas tur nästa gång avloppet behöver göras rent :) det är inte kul och här hemma är det jag som alltid har rengjort BLÄ!! man lär sig så mycket när man flyttar hemifrån pch det är posetivt. Självklart så bör du vara i den lägenhet som du har till hälften.Spännande med blogg :)

2009-11-04 @ 16:28:27
Postat av: Viktoria själv

Det är bara bra med mig carro :) hoppas det är bra med dig med. du kanske också skulle skaffa en blogg då? :) är faktiskt roligt (än så länge) ;)



Visst är det spännande med blogg, och kul då nån läser och kommenterar också! :D Ja man lär sig en hel del mamma.



Saknar dig med angelica :)

2009-11-04 @ 19:05:01
Postat av: Hella

Jag hoppas det dröjer läääääänge tills det blir min tur ;P Dags att borsta innan dusch! Haha ^^

2009-11-04 @ 20:10:44
Postat av: viktoria själv

hahaha hella ;) ja det blir borsta innan dusch! ;)

2009-11-04 @ 20:12:43
Postat av: linn

mysigt med hår viktoria ;) flitig du är!!

2009-11-05 @ 16:57:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0