Idol

Igår gjorde Andreas och jag gjorde god mat och åt framför idol. Det blev marinerad fläskfilé och egna klyftpotatisar med bearniessås till :)
Vi var duktiga att hålla oss från godsaker efteråt ;)

Jag trodde aldrig att Rabih skulle åka ut igår, blev lite ledsen,
han sjöng så fint andra gången då han och Mariette hängde löst.
Jag fick rysningar och några tårar rann till och med! haha, det trodde jag inte skulle hända.

Förstod ju att han skulle åka mot Mariette (även om jag gillar Rabih bättre) men jag hade trott att Rabih skulle stå mot Eddie och att Eddie skulle åka ut eftersom han hängt löst så många gånger.

Har alltid haft Rabih som en liten favorit men ändå tyckt att Erik, Tove och Reza har varit (är) bättre...lite konstigt.
Men jag tror det är hans mysiga musiksmak som gör det, jag är ju en sån som gillar smörpaket!
Smälter av att höra sånt.

Jag tror bestämt att jag har fått en låt på hjärnan som nog kommer sitta kvar några veckor nu ;D All my life.. ♥
Har faktiskt lagt in klippet som favorit så jag kan titta om och om igen tills jag blir less! :D
Älskar pianospelet i låten, bara det får mig att rysa! :)

Måste tillägga att Erik var bäst igår, fick rysningar i hela kroppen där med:)



Den här dagen blir en mys och slödag! Fast jag tror vi ska ut och gå en sväng sen med Rikard, det lät skönt.
Och kanske spela spel ikväll å bara mysa. Då kan det hända att det slinker ner nåt gott i magen!
Men en dag i veckan tillåter jag:) Kan ju inte sluta helt, då blir det tråkigt.

Har lyssnat några gånger på All my life redan ;) Både orginalet och Rabihs version, gillar båda lika mycket :)
Rikard Keno och Andreas hånar mig nu när jag har Rabih på hög volym:D


Nu blir det promenad! :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0