Mat och bak!

Sitter just nu i köket hemma hos Andreasorna och har en kladdkaka i ugnen!
Blev en special som jag aldrig testat förr, med marshmallows i!
Låter gott va!?
Men det ser bara mysko ut i ugnen just nu så jag vet inte vad de blir för nåt! :o

Sen håller jag Andreas och Rikard på att göra lite mat som får mätta magarna innan jag tar fram min (förhoppningsvis goda) marshmallowskladdkaka!

Häromkvällen gjorde jag knäck också! Två omgångar, åh så gott det var :D Julkänsla!

Nu vet ni vad jag håller på med här uppe på dagarna ;)
Håller även på med ett litet projekt jag inte tänker avslöja vad det är än!
Det får ni se efter jul någon gång..

Hörs!


Kommentarer
Postat av: Mamma

Hoppas det blev gott. Kunde inte sluta tänka på vårt samtal, även jag blev pirrig i magen :)

2009-11-12 @ 09:45:49
Postat av: angelica

det lät gott med mashmallows i ;)

2009-11-12 @ 10:35:40

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0