Slösöndag! :)

Söndagar är alltid slöa, spelar ingen roll om man inte har koll på vad de är för dag så känner man bara på sig att det är söndag tycker jag ;)

Idag sov vi till tio nångång, sen var vi sega och satt bara vid datorn och jag åt upp mitt godis sen bion igår. Blev ingen frukost, men när Andreas blev för hungrig så gjorde jag mat åt honom och mig :) Sen bestämde jag att vi skulle sola! Det var riktigt halt ute idag eftersom de regnar ute på den snö som finns. Blev blöt igenom skorna.

Bion igår var bra, någon film alla borde se tycker jag. Men lite hemsk och oroande eftersom man tänker på att det kanske kommer hända något liknande. Men jag gillar då man får följa en familj så där. Fast jag kan säga att jag har inte mycket kvar av mina naglar nu, inte för att jag hade så mycket innan heller, men igår bet jag som bara den under filmen. Var så nervös så jag glömde bort mitt godis! Det var därför jag var tvungen att äta det till frukost ;)

Innan vi åkte iväg på bion igår så tog jag mig ett bad och ville att Andreas skulle göra mig sällskap genom att sitta vid datorn där inne med mig, så då gjorde han det :D Haha, det måste ha sett riktigt kul ut! Jag tog in mitt laptopbord och en stol och så fick han sitta där istället för i vardagsrummet :)


Min mat sen igår ;D och jag i badkaret med mina prearikulära bihang på örat! Eller Plipp och Plopp som min moster kallar dem! ♥


Planer inför veckan:

Måndag
  • Morgonpromenad
  • Ringa till Umeå universitet och kolla om jag verkligen ska behöva ha en stämpel och underskrift av dem som intyg för att få mina pengar av csn.
  • Ta en sväng till stan och besöka banken och csn.
  • Tvätta.
Tisdag
  • Morgonpromenad
  • Träffa familjen :) Det blev ändrat från onsdag till tisdag istället.
Onsdag
  • Morgonpromenad
  • Inga andra planer än
Torsdag
  • Morgonpromenad
  • Inga andra plner än
Fredag
  • Tar jag och Andreas bussen till Haparanda! :) Hälsar på hans föräldrar över helgen. Vi kommer hjälpa dem att lägga golv i vardagsrummet är det tänkt. :)

Nu ska vi gå på Ica och handla nåt vi kan äta till middag innan det stänger! Blir lite sent igen eftersom vi åt lunch vid halv två ;) Hörs!

Kommentarer
Postat av: Mamma

Vilken bra vecko planering:) spännande, du får höra av dig i morgon. Jag är sååå nyfiken! Andreas och datorn på toan, han får skärpa sig ;) skulle ha krypit ner i badet med dig istället :)

2009-11-16 @ 22:33:34
Postat av: Andreas

Det är ju livsfarligt, man kan ju fastna! Badkaren så hiskeligt små, jag får fobier!

2009-11-16 @ 22:46:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0