Snaggad kille & filmmys

Jag och Andreas var en sväng till Johan och Rikard (där Keno också var) och snaggade håret på min pojk! Så nu är han rakad med 9 mm stubb kvar på skallen:) Det blev bra, han trivs bäst så :) Slipper liksom ha det där tjocka håret som känns som en mössa som han brukar kalla det :D Och jag förstår honom, för tjockt hår har han verkligen!
Sen gick vi hem till mig och hämtade mitt karra som jag blev så sugen på!
Salta Pastiller ♥ och Milky Way ♥
Nu sitter vi hemma hos Andreas igen och ska slå på en Wallander och mysa i soffan:) Sen blir det sova.

Den här ska vi titta på nu..




Kommentarer
Postat av: Ingrid Öhman

neeeej, har han tagit bort allt finhår......

2009-11-26 @ 17:40:29
Postat av: viktoria

Ja, jag tyckte inte heller. Men nu fattar jag inte varför, han är ju jättefin så också:) Det är inte föör kort som det blev en gång iallafall. :)

2009-11-26 @ 19:47:59
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0