Tjockpannkaka

Toppen! Kom precis på att vi ska äta tjockspannkaka idag :D Det var så längesen, åh vad gott. Tänker på hollywoodfrun Maria Montazami då jag skriver toppen! Haha, hon va för kul hon!
Nej nu ska jag springa hem, sen till ica och handla det som behövs och sen hem och göra pannkakan förstås.
Tror inte jag klarar att äta pannkaka utan glass! Det är så jag alltid ätit den.. Köper nog hem ett litet pack vaniljglass till den, även fast de helt plötsligt blir som en efterrätt då :) Men onyttigt är det ju iallafall! Har ju ändå sylt till den också.


Idag har jag fixat med komvux och miroi så att jag förhoppningsvis kan starta mina studier på miroi redan om två veckor. :) Det vore skönt att få det överstökat.

Jag är väldigt sugen på att baka lussebullar nån dag! Det är så himla gott! Speciellt nybakta varma lussebullar till ett kallt glas mjölk! :)


Kommentarer
Postat av: Anonym

du ha blitt en riktig husmora som bakar mkt:P

2009-11-26 @ 19:49:10
URL: http://stinnerholm.blogg.se/
Postat av: viktoria

Jajemen ;) Har inte så mycket att göra annars på dagarna! :)

2009-11-26 @ 19:59:03
Postat av: Mammi

Vad bra!!!!

2009-11-27 @ 13:41:11

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0