Fiskbullar <3

Fiskbullar är verkligen underskattat, så himla gott och billigt! ;) Kan inte bli bättre.
Det är vad jag tänker käka till middag idag iallafall, mums! I hummersås..

Jag stod bredvid andreas nyss och han börjar plötsligt sniffa in nån doft i näsan, *sniff-sniff, sniff-sniff* å så säger han " åh jag börjar känna lukt igen" Han är söt! Varit snuvig nu i över en vecka.

Idag har jag varit kreativ på skolan, skönt! Jag älskar då jag få skapa, och äntligen tvingades kreativiteten sig fram. Det blev en londoninspirerad buss, alltså dubbeldäckad. Och den är inte sedd från sidan utan rakt framifrån. (Det är schablontryck jag snackar om). Jag tryckte upp 4 bussar. Valde att färglägga 2 av dom i babyblått & knallorange och de andra 2 i mörklila och ljusgrönt. Fulsnyggt! Jag älskar det. Kan visa resultatet imorgon, för just ny ligger tygstycket i skolan på tork..

Får se vad jag ska göra av dom.. har nån idé.

Imorgon är det dax för screentryck och det ska bli jättekul! Hoppas bara jag kommer på någon idé innan imorgonbitti! Kanke blir det en tjejelefant, en uggla, ett rådjur, liten pojke, nånting levande tror jag det blir iallafall.

Nu ska jag käka min goda mat!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0