Första jobbveckan/inskolning

Idag klev jag upp tidigt :D Känns skönt! Varit vaken sen 7.30 nu. :) Åt rejäl frukost och tittade på Medium tillsammans med Andreas. Mysigt. Fast jag sitter fortfarande i morgonrock, bara för att den är så himla mycket mysigare än kläder! Tack för den svämmo å sväffa!! haha :D de va Andreas som kom på å kalla er för det.

Ringde nyss till csn och frågade hur man fixade så man bara får bidrag å inte tar lån. Så fick jag en guidtur på deras hemsida och fixade det. Skönt att man gör nån nytta iallafall, å nu slipper jag betala tillbaka så mycket pengar till dem sen. Behöver inte ta lån eftersom jag kommer jobba nu, å man vill ju inte ta lån i onödan?

Nu ska jag nog snart ta en dusch så man känner sig lite piggare å fräschare. Sen blir de till att hoppa på bussen vid två och åka och jobba. :) Roligt att man har jobb som man tycker så mycket om, men ja vet inte om de känns som ett jobb heller :) Det är ju bara roligt! Igår gick jag och pappan i familjen och hämtade sonen på dagis, å de kommer vi göra tillsammans idag också, sen ska jag testa hämta själv på onsdag, fast pappan ska vara hemma då också. Sen på Torsdag ska inte pappan vara hemma utan då testar jag att vara ensam med honom. Fast hans systrar kommer nog också vara hemma så helt ensam blir vi ju inte. :) Det är nog bara bra, till och börja med iallafall. Han blir två år på torsdag också. Funderar på att ta med en liten present, även fast de ska fira honom till helgen då mamman kommer hem.

Jaja, nu ska jag som sagt duscha.

Kommentarer
Postat av: svämmo

vassego...

2010-01-12 @ 16:54:47

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0