Jag fick en idé idag då jag var hungrig..

Är det muffins..eller är det ungspannkaka? ;)





Ugnspannkaka i mina kära muffinsformar! ;) Haha! Vilken briljant idé va! Mycket gulligare och roligare att äta då! Man skulle kunna tro att jag är ett barn! Nu var det mest en kul idé :) Men tänk om jag hade varit liten, det hade ju varit en dröm för mig det här :)
Jag som var så dålig på att äta mat då också.. å det är klart man vill äta då det är roligt att äta.
Fast måste säga att pannkaka i vilken form som helst bangade jag aldrig! Den maträtten låg högt uppe på listan, typ plats nr1! ;)
Tror alla barn skulle gilla den här varianten iallafall. Men det ser så mycket onyttigare ut bara för att det liknar små bakelser! Inte för att det är nyttigt annars heller då..
Kanske inte ska göra det hos familjen nån gång direkt, nästan för bra för att vara sant i barnens värld (och min). ;)

Nej nu är jag för mycket.

Ska gå och sova nu så jag orkar upp imorgon. :)
Blir en prommis och sen gå till Ica för att köpa en inpackning till mitt hår, det är så torrt och risigt nu :s
Sen ska jag ju jobba också! :) Roligt.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Det var nog för mycket jobb med två små (försöker komma på en ursäkt) håller med dig att det är nog roligare för ett barn att äta rolig mat.

2010-01-25 @ 08:51:00

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0