Konstig dröm igen

Inatt drömde jag att Amanda körde bil, hon hade alltså körkort! Å vi åkte bland massa berg, å på bergen så stod det massa hjortar (eller nåt liknande djur), vissa var i normal storlek, men många var fasen stora som dinosaurier!

Tänk att den lilla är i normalstorlek, de stora bjässarna var stora som hus!
Å då vi åkte där bland bergen och de där djuren så var vi påväg till nån match tror jag, för senare så var vi på ett ställe där det luktade konstigt minns jag, typ svett, å jag stod så klart bland godiset i kiosken! Tror det var jag som hade hand om det.

Det var då Andreas berättade för mig om en kvinna som kört på en älg utan att känna nåt som jag kom på lite av vad jag hade drömt inatt! Nu har jag bestämt mig för att ha ett papper bredvid sängen så jag snabbt kan skriva ner det jag drömt utan att hinna glömma bort det. haha:D För jag har verkligen sjuuka drömmar! Vem som helst kan dyka upp där! Å nu sen jag kom tillbaka till Luleå har jag kommit ihåg mina drömmar varje natt, synd att jag inte skrivit upp dem, för nu minns jag inte längre. Bara att det var nån tjej med som typ gått på lagga eller nåt :S vet inte varför hon var med, å sen minns jag en till kille, men vågar inte skriva vem, haha! Jag vill inte drömma om de här personerna, det är helt konstiga saker som händer bara.

Kommentarer
Postat av: Mammi

Sanndröm om Amanda hoppas jag ! hjälp oss att peppa henne :)

Tur att det fixade sig med väskan.

Kramar!!!!

2010-01-14 @ 13:01:58

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0