Lat, varning för klagan ;)

Nu är jag lite trött faktiskt, vi har tvättat handlat och latat oss idag :)
Bjöd Keno och Rikard på tacos också, som belöning för att de hjälpte oss att bära packning från bussen i söndags! :) Känns inte som att jag varit här så länge, snart en hel vecka sen! Å jag har inte varit hem än :S Tänker varje dag att jag ska å hem, men ja vet inte vad jag ska göra då jag väl är där ^^ Inte för att jag gör nåt speciellt hos Andreas heller. Sitter väl mest framför den här.. ;)
Å sen har ingenting i kylen där heller, så ska ja gå dit så måste jag handla. Jag är nog bara lat! :P Här är det så nära till ica också, haha! Sen måste jag ju bära med mig alla väskor! Åh vad gruvsamt å konka med dem igen! Hatar att släpa på massa packning, speciellt om alla väskor är trasig på ett eller annat sätt! Eller jag tror faktiskt att alla 3 saknar ett hjul! En av dom har det tydligen blivit hål i också, så det samlas jättemycket grus där i, så då man sätter ner väskan på golvet så får man en stor grushög där! Men det är ett tyg i väskan också så jag har ju inte grus bland all packning. En rejäl resväska är något jag borde köpa för mina födelsedagspengar! Nu kom jag på det också.. 

Jag hör ju att jag måste sluta vara så lat, jag som skulle börja träna på gym å allt..
Vill fortfarande göra det, så det är bara frågan om när jag ska kolla upp det där med gymkort. Vill helst ha klippkort på tio gånger (eller nåt) till och börja med, men vet inte om det finns sånna kort där. Tänker inte köpa ett månadskort iallafall, de kommer jag aldrig att tjäna på känns det som, eftersom jag kanske inte kommer vara så himla duktig på att gå dit för ofta om jag känner mig rätt.

Jaja, nu bestämmer jag att imorgon ska jag iallafall gå hem! Å träffa Hella och Anders som jag inte sett på riktigt läänge nu. De har förresten fått en lägenhet nu som ligger hur nära Andreas som helst. Roligt :)

Och en sak till som jag ska göra imorgon är att baka cupcakes! Spännande, jag har aldrig gjort det förut! Känner på mig att jag kommer göra det fler gånger ;) Jag har nästan allt som behövs!

Okej, jag ska börja vara duktig nu.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0