Lördag!


Nu sitter jag med hörlurar i öronen och tittar på Lets Dance på tv4 play, glömde bort å titta igår! Har lurar i öronen eftersom Andreas spelar poker och läser i en bok samtidigt och jag vill ju inte störa. :) Jag tror nästan att han försöker bevisa för mig att han kan göra två saker samtidigt ;) Jaja, jag lyckades iallafall glömma att jag hade lurarna i. Började kommentera som vanligt, sen kom jag på mig själv "oj jag har ju lurarna på mig å du vet ju inte vad jag snackar om" :p Haha! Kanske inte så kul men jag gav iallafall ett asgarv för att det är så typiskt mig. :D

Igårkväll satt jag, Andreas och Rikard å tittade på en Wallander, å jag och Andreas åt jättegod mat till det :) Fläskfilé, klyftpotatis som vi gjort, och smarrig sås och sallad till :) Mums! Ikväll blir det istället lite gnocchi pasta, stekt bacon och skinka och en jättegod ostsås till det :) Det är väldigt gott tycker vi.

Nyss var vi ut på en liten kort prommis för att jag kom på förrut idag att jag ville ta en frisk promenad innan det blev helt kolsvart ute. Men jag var för dåligt klädd och frös så det blev en ganska kort med frisk promenad istället ;) Nästa gång tar jag på mig överdragsbyxor.

Veckan på jobbet har gått bra också, jag jobbar ju bara måndag till torsdag så det går rätt fort så är det slut på veckan tycker jag det känns som. Fast bara å bara kanske det inte är, bara en vardag jag inte jobbar ju, men det är väl pga mina korta arbetsdagar på 3 timmar som gör det ;) Men jag klagar inte, jag trivs hur bra som helst! Fast skulle lätt kunna vara där längre om det behövdes! :) I torsdags passade jag på att ge ena dottern en liten födelsedagspresent eftersom hon fyller år idag. Tror hon blir 7 år, är inte riktigt säker! Hon fick en söt liten lipsyl som jag själv skulle vilja ha faktiskt:p ser ut som en bakelse. Sen fick hon en småtjejstidning också (Julia). Tror nästan hon blev gladare för den! haha :D Det är så att jag har inte så jättebra koll på döttrarna eftersom min uppgift är att ta hand om sonen.

Nu ska jag kolla vidare på Lets Dance ;) Sen blir det mat, Robinson och en "gnutta" godis.


En bild på oss, bara för att det är så tråkigt utan nån bild.. :p

Kommentarer
Postat av: Ingrid

Så mysigt ni verkar ha det! Det värmer ett modershjärta...

Hade Rickard redan ätit middag igår då ni satt o åt gott ? Tycker lite synd om honom annars...ler

2010-01-23 @ 16:59:11
Postat av: viktoria

vi har det mysigt hela dagarna:) klart Rikard hade ätit, annars hade vi delat med oss:) han satt och åt ost och kex med vindruvor, så han var det inte synd om ;)

2010-01-23 @ 20:49:10
Postat av: Ingrid

förlåt min dumma fråga...jag förstår ju att ni hade delat med er ifall han inte hade ätit.

F´låt...

2010-01-23 @ 22:49:24
Postat av: Mammi

Oj!!!vad duktig Andreas är på att äta olika sorters mat ;) jag noterar i hårddisken men kommer inte att ge upp min "lurande" matlagning för att få i honom lite grönsaker :D

Fin bild!

2010-01-24 @ 17:48:15
Postat av: Ingrid

ha,ha,ha...Jättebra Sara, jag hejar på dig!

2010-01-24 @ 18:31:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0