Nu var de längesen

Har inte tagit mig tid å skriva åt på länge nu ser jag! :P
Så mycket annat som varit roligare än det :) Så de är ju bra.
Sist var det innan jul nån gång. Å sen dess har jag väl lite å dela med mig av..


Anton fyllde 15 år den 18e december.



Anton fick ett armband av Amanda. Han fick en tröja av mig.



Här firade vi mormor som fyllde 71 :)






Bakade lussebullar en natt med Amanda, Anton och Patrik:
Resultatet blev inte riktigt som vi hade tänkt oss, det smakade ingenting! :o Lite salt bara! Usch! Å de var ju jag som gjorde degen också, så ingen kan man skylla på ;)
Såg sen i receptet att jag hade på tok för lite socker i, men hade så mycket saffran som man skulle. Jättekonstigt, det behövs alltså socker för att få saffransmak?



Sen var det julafton :) Som vi firade hos farmor och Bosse :)
Fast först var vi till mormor och Stefan en sväng och hälsade på :) Har inga bilder därifrån.






Å Angelica fick sin julklapp av mig. Jag hade ritat av en bild på henne, sen ramade jag in den å gav henne i julklapp.




Sen åkte vi skridskor här nere på isen i Edsgården.

Min gosenalle





Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0