Snabb uppdatering

Dagen gick kanonbra! Pojken blev glad då jag kom till dagis å skulle hämta honom, han tog mig direkt i handen å skulle klä på sig och gå hem. Mycket uppskattat att det bara går som på räls! :) Pojken blev väldigt glad över sin present och stod länge helt stilla och faschinerades av de "pruttar" han fick till med sina små fingrar i leran. Å varje gång det lät så asgarvade han! :D haha.
En till grej som gjorde mig förvånad idag var då han hade gjort nummer 2, jag fick utan protest byta blöjan på honom. Det kanske var för att pappan inte var hemma, eller så accepterar han att jag gör det nu. :) Skönt att jag slapp en ledsen pojke iallafall, hoppas det fortsätter så! :)
Nu var första arbetsveckan avklarad! :) Längtar redan till nästa! :D

Nu har Andreas hoppat ner i sängen före mig igen, han är så snabb med det där! Så nu är det dags för mig att också gå och sova. Natti natti!

Kommentarer
Postat av: Mammi

Bra Andreas ! så du kommer i säng i tid och orkar upp på morgonen :) I like <3

2010-01-15 @ 07:27:09
Postat av: ingrid

När kommer ni "hem" till Happis då??? Vi saknar er ....Kram svämmo o sväffa

2010-01-15 @ 20:30:24
Postat av: viktoria

Det vet vi inte, Andreas tänker ju aldrig mer åka buss nu efter den där resan.. Vi hade kanske tänkt bjuda hit en någon helg, eller så åker vi till er. Hm, nu blev det svårt.. vi får prata mer om det! :) Kram på er med

2010-01-15 @ 20:48:24
URL: http://viktoriasiden.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0