Snart 21 :S

Imorgon är jag 21 år :o vad snabbt det går! Jag tycker inte om att fylla år riktigt, man blir ju bara äldre å äldre å det förväntas mer och mer av en. Sen är jag lite rädd för att bli gammal redan nu :p Jag är inte inställd på att fylla år, tyckte jag gjorde det nyss ju :o

Det var meningen att vi skulle vara ute hos min kusin Saga å dem nu, för hon fyller 15 och vi tänkte slå ihop vårat firande å ha det tillsammans där ute hos dem eftersom jag åker tillbaka till luleå imorgon. gruvar mig på nåt sätt, men ändå inte. Till saken, Amanda å Ida skulle spela match i skönsberg å tog våran lilla micra "ericabilen" men nånstans på motorvägen tog det stopp! Den dog å bensinen va slut :o Så mamma å pappa åkte dit å satte sig i varsin bil å fick bogsera. Så nu är vi sena, å jag är tydligen en tidsoptimist vare sig jag vill eller inte, för jag ringde å sa till farmor att vi blir en halvtimme sen, men mamma tror snarare en och en halv timma. Skit samma :p

På måndag ska jag börja jobba :) Det ser jag verkligen framemot. Sen längtar jag otroligt mycket tills jag ska flytta till Andreas, det blir ju inte för ens i slutet på februari men ändå. För dem som inte vet så bor han med en kompis i en 3:a. :) Å jag tror det kommer att gå bra att bo tillsammans med dem, för jag är ändå uppe i dem mest hela tiden känns det som. Jag och Andreas har varit tillsammans i över ett år å de känns som att vi känner varandra utan å innan redan nu, även om det inte är så.

Gruvar mig bara lite inför bussresan imorgon, önskar jag hade haft kvar min bil nästan ;) Men det kostar ju.

 

<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0