Blogga blogga blogga!

Nu var de lite längesen igen.

Måndag tisdag och idag har jag jobbat lite mer än vanligt, pojken var febrig så jag har varit hemma med honom från dagis. Så jag har varit ganska trött då jag har kommit hem på eftermiddagarna (working 9-5) ;) Vi har haft mysigt och roligt iallafall :-) Och nu är jag ledig imorgon.

Har fått napp igen av en tjej som behöver städhjälp 1 gång varannan vecka, och då passar fredagar perfekt eftersom jag är ledig då från "barnflickejobbet". Så nu ska jag förhoppningsvis bli städtant igen ;) fast denna gång känns det som i ett finare sammanhang. Nu ska jag städa ganska nytt och fräscht hus åt en barnfamilj. Det går bra nu. :-)

Vi ska träffas nu på fredag och redan samma dag börjar jag att städa. Känns bra!
Nu i helg har vi träff med skolan igen också, så det är ganska skönt att få en dag ledig den här veckan iallafall så jag kan hitta på nåt annat. :-)

Nu ska jag äta minipannkisar som jag gjort i mina muffinsformar! ;)


Kommentarer
Postat av: mammi

Pysslar du med maten åt lill killen med ?

2010-03-11 @ 11:14:31

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0