Inbrottsförsök i min dröm

En till sjuk dröm! Basti var väl huvudrollen måste jag säga, haha! ;)
Det var jag, Basti, Amanda & Jonna tror ja.. iallafall så var vi hemma i Timrå i "mitt" hus i Edsgården. Å det var ett gäng inbrottstjuvar som slingrade sig runt vårt hus och kikade in genom fönstren. Basti och jag sa till dom andra att vi skulle stå helt stilla och gömma oss bredvid ett av fönstren, men dom lyckades se mig! Å då började dom skjuta mot oss med sina pistoler, men träffade inte. Vi sprang ner i källarn och trodde att vi kunde fly därifrån, men vi var klimpiga och basti skrek hela tiden ;) Så dom hörde oss givetvis då vi kommit in i garaget. Så dom stod i porten och väntade, började skjuta igen men ingen av oss blev träffad! Vi lyckades knuffa omkull dom och jag fick tag i en pistol och skjöt mot dom, då sprang dom iväg och vi sprang upp på gatan till en granne. Det var bastis idé, han kutade fort som attan och slet upp dörren till grannen och skrek: DISA DISA!! HJÄLP! hahaha! Disa bor inte ens där längre, men de verkade inte basti veta om. Å det var sent på kvällen så barnen i huset sov å blev väckt av bastis vrålande.

Sen var jag plötsligt på havet på nån liten båt , där ar det stormigt och vi höll på att krocka med en stor färja..

Jag var tvungen att tänka efter lite där vad det var jag drömde egentligen, för de var 2 timmar sen jag vaknade! Drömmer ofta väldigt konstiga drömmar med folk jag inte sett/tänkt på på länge!

Kommentarer
Postat av: jonna

hahah usch hatar sånna drömmar:P brukar vakna upp ibland och tro att nån står och stirrar på mig i dörröppningen och sånt :P

2010-03-28 @ 19:35:04
URL: http://xjna.blogg.se/
Postat av: Basti

Hahahahaha.. jag är verkligen en skrikig människa då jag blir rädd.. haha det har jag märkt nu med spindlarna:) jag önskar jag också kunde drömma om nått sånt där roligt med "vårt" gäng.. men just nu är jag inne på massa käääärleksdrömmar.. undra vad som saknas i mitt liv;)

2010-05-27 @ 15:06:04
URL: http://stinnerholm.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0