Nu är det påsklov! :)

Idag har jag jobbat min sista dag innan lovet, känns skönt att få vara lite ledigt efter den här dagen. Jobbade från 8.30 till 19.00, jag är ju inte så van vid det så nu är jag rätt trött. Imorgon åker vi upp till Haparanda och hälsar på Andreas föräldrar, det var verkligen längesen jag var där nu så jag längtar :-) Sist var innan jul, och vi som bor så nära! (13 mil ifrån bara). Det ska bli så mysigt, förra påsken var vi också i Haparanda, och då var det första gången jag träffade dom! Konstigt, för det känns som jag kännt dom jämt men samtidigt så känns det som om förra påsken var igår. Jaja. Nu ska jag tvätta bort min ansiktsmask och lägga mig i sängen och bara vila!


Kommentarer
Postat av: lina

jag gör först om bilder som jag vill ha på en tavla i photoshop, sedan her jag över det till overhead. ritar upp sen får man rita för hand, eller jag gör det ritar om alla sträck så jag får dom perfekt! sedan äre bara måla :)

2010-04-10 @ 18:03:39
URL: http://linua.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0