Svettigt

Som rukriken lyder så är jag lite småsvettig efter en rask promenad ute i det fina vädret! Riktigt skönt!

Där i huset som är i mitten av bilden bor jag, Andreas(min) & Andreas (Keno).
Ser inte så trevligt ut om jag får säga de själv ;) Men vi trivs iallafall bra. :)


Tog en bild på Andreas för nån dag sen då vi var ute och gick, det blev tydligen för varmt för Andreas som hade dunjacka på sig ;) (oväntat!)

Jaja, nu ska jag snabba mig lite och duscha, sen åka iväg och jobba :) Lovat barnen att vi ska baka idag, chokladbollar var förslaget av dom, vad enkelt för mig! Då behöver jag bara stå och titta på :) Hoppas dom vill ha pärlsocker på och inte kokos ;) Gillar inte kokosflingor!

Kommentarer
Postat av: Anonym

Hade han shorts på sig...

2010-03-25 @ 16:23:10

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0