Uppe med tuppen

Väcktes 7 av klockan och klev upp direkt så att Andreas slapp höra pipet om igen, fast jag hade inte tid att snooza heller. Nu har jag precis ätit klart min frukost som blev ett glas yoghurt och några bitar färsk ananas! Sitter inne i köket med datorn och har lyssnat på musik medan jag åt. Snart ska jag bege mig till bussen och åka in till stan. Ska städa i en lägenhet där inför fotografering av mäklare. Så vad jag tror är det bara ytligt den ska städas, inte inne i skåp som en flyttstädning. Spännande å se hur det går. Bussen går 8.00 så jag ska nog gå och göra mig i ordning nu! Skriver mer om jag kommer tillbaka sen, eller så kanske det tar sån lång tid att jag får åka direkt till jobbet sen..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0