Viktoria <3 Hertz!

Jippi! Jag hittade en bil som går från Härnösand till Luleå! Fick välja när jag ville åka och valde fredag, då hinner jag med mig lite mer här. Tänkte hälsa på farmor imorgon, och senare idag blir det Birsta en sväng.

Så skönt att slippa betala för hemresan iallafall :) På vägen hit blev de lite dyrare. Tog flyget för 500 lappen, blev taxi dit för 175 spänn, rätt billigt ändå. :) Men jag gillar gratis bättre.

Så om ni ska åka någonstans kan ni alltid gå in på den här sidan och kolla om det går någon bil, för det är helt gratis :D https://www.hertzfreerider.se ! Jag har kört bilar åt dom några gånger nu och det är så skönt :) Fina bilar är det också. Men de är bara där under "Gratisresor" ni kan kolla om det finns någon bil, annars kostar det pengar. Det är hur många städer som helst finns att välja bland också. Det är ett hett tips!


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Kör försiktigt bara !

2010-03-04 @ 10:05:33

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0