Sunshine

i helgen har det varit hur varmt som helst här i Luleå, 35+ i solen som varmast, galet! Men trots det finns det små små högar av snö kvar. Tycker det är konstigt, men det måste vara för att det är mycket skugga just där.

Jag hoppas på att få lite färg så jag slipper vara blek innan sommarn kommer! Tror dock inte att jag kommer lyckas så bra, jag tror jag har ganska svårt för att få färg. Men fick till och med smörja in mig med solskyddsfaktor i ansiktet och på axlarna för att inte bränna mig, huden var kokhet.

Kommentarer
Postat av: Hella

Man är lika fin vit som brun ;) Längtar till lördag!!

2010-05-20 @ 22:32:57
Postat av: Sara

Nej nu tycker jag att du har haft ganska låg uppdatering på bloggen. Skärpning ;)

2010-05-28 @ 11:37:30
URL: http://sasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0