Uppdatering

Okej Sara;) Nu får jag väl lov att uppdatera då.
Men jag har inget roligt att skriva om... Hm?

Jag har varit ledig hela veckan, haft långtråkigt många gånger och inte rört på mig särskilt mycket. Jag är en lat människa.. men hör å häpna, jag ska strax ut på en promenad! Håller på att ladda min gamla rosa mp3 bara, så jag slipper gå omkring utan musik. Det är inte så pjåkigt väder ute idag, men det kunde varit bättre. Solen skiner, men det är mycket moln ivägen, eller det ser mer ut som dimmiga moln.

Nu i helgen ska vi ha sista träffen i kursen jag går i. Ska bli lite roligt att äntligen få "inreda", (vi ska delas in i grupper och åka till en möbelaffär och ta precis vad vi vill och mixa ihop ett vardagsrum tex.). Det låter roligt iallafall, men jag gruvar mig lite inför en redovisning vi ska ha, jag har inte knåpat ihop den än. Måste göra det innan det blir kväll och jag absolut inte vill göra skola. Ska mysas som vanligt framför tvn till god mat ikväll. :) Igår åt vi tacos också, det är ju riktigt mumsigt det med, men ikväll blir det fläskfilé och klyftpotatis:D Jippi!

Jag såg på Eurovision song contest igår, tyckte det var sjukt att inte Anna gick vidare. Jag tycker hon kan sjunga grymt bra, jag är bara inte så förtjust i det darriga hon har i rösten hela tiden, tycker det blir lite föör mycket ibland. Lite fåraktigt, men annars tycker jag att hon är bra. Mycket bättre än många av de som gick vidare igår i alla fall! Jag fick rysningar av hennes sång många gånger. :)

Åh, jag längtar "hem" till Timrå, jag vill vara där nu. Eller Haparanda! Jag tror det kommer gå över då jag får jobba igen och vara med en familj och slipper sitta inne i en lägenhet. Jag gillar inte att bo i lägenhet kan jag säga, skulle vilja ha en gräsplätt i alla fall.

Lägenheten behöver städas, det är fullt i alla sop- och papperskorgar, dammråttor under möbler och väldigt ofräscht på alla ytor. Kanske man gör ett ryck efter prommisen, då kommer det kännas roligare att vara här inne sen.

Min kära cykel behöver lagas också, den är egentligen inte trasig, bara omöjlig att fixa själv. Jag vill ut och cykla nu när det är bart ute! Måste ta tag i det också! Ska skriva en "att göra lista".

Här var jag ganska brun. Där var jag i nån verkstad där jag sommarjobbade för två år sedan med att städa.

Kommentarer
Postat av: mammi<3

Det är väl punka? går lätt att laga även för en datanisse :) ni får väl hjälpas åt. Jag var ut på en prommis idag efter att ha suttit inne i två dagar och tittat på regn :( tiden går fort och snart ska du till Happis och sedan hem till Timrå :)

2010-05-29 @ 00:40:06
Postat av: Sara

Yaay! Och grattis till avslutandet av kursen ^^

2010-05-30 @ 20:52:04
URL: http://sasandberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0