Värme


Här släppte jag iväg Andreas kl.18.00! Alla systemvetarna var bjudna på grillbuffé. Jag blev ensam hemma, men dog inte för det. :-)

Nyss satt jag ute på balkongen och väntade på Andreas som var påväg hem, alltså klockan 1 på natten och jag satt i shorts ute utan att frysa! Varm dag har det varit idag!
Kopierade direkt från min facebookstatus:
"21 grader i skuggan, 32 i solen, inte illa! :-D nu måste sista snön försvinna här i Luleå!"


Alla studenter levde om, det var mitt sällskap för kvällen! ;)


Kommentarer
Postat av: Tess

Hej hopp!

En av dina läsare tipsade mig om detta inlägg och undrade om vi inte var lite lika du och jag... var ju tvungen att kontrollera detta och haha, det är vi nog!

(fast man har alltid lite svårt att se sådant själv)



Dessutom har jag nästan en identisk bild på min sambo, som du tagit av din karl. :) De är också lite lika. :D

2010-05-17 @ 12:46:12
URL: http://leguide.blogg.se/
Postat av: Mammi

Fina bilder och vad kul att det inte bara är släkt och vänner som läser din blogg :)

Love <3

2010-05-17 @ 14:54:57

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0