Barnvakt åt mitt fadderbarn Liam

Idag ringde Jessica och frågade om jag hade lust att vara barnvakt då hon var bjuden på middag, självklart ville jag det! :) Jag har bara väntat på att bli tillfrågad, jag är ju faktiskt Liams fadder ;) Han har ju lärt sig krypa nu också, han börjar bli så stor! Lillgubben slog sig i bordet och fick sig en liten bula, men det gick över snabbt :)
Fick lite snabba instruktioner innan hon åkte iväg och sen bara myste och lekte vi tills Liam blev trött. Då blev det välling och sen sängen där han först grinade till lite då jag la ner honom, men sen tystnade då han märkde att jag var bestämd. Jag sjöng litegrann och smekte hans hår och efter några minuter så sov pojken. Så det gick ju över förväntan, han var så snäll och glad.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0