En rolig tid!

Jag har glömt att skriva ner här att jag har fått vikariat fram till jul (heltid). Jag började förra veckan, det känns jättebra och är verkligen roligt och mysigt! Är ju på dagis, så det kanske inte är så konstigt! Mariedals förskola till och med, där har jag varit mycket och "springvikat" innan jag flyttade till Luleå, sen flyttade jag hem igen och har varit mycket på både mariedals förskola och söråkers förskola. Känns skönt att man har stabil ekonomi och fasta tider fram till jul iallafall. :) Passade ju perfekt nu när vi bestämt oss för att åka till Rhodos med Andreas bror Peter, svägerska Malin, brorson Noel, mamma Ingrid, pappa Hans och några från Malins familj! :) Så vi blir ett helt gäng.

Men det jag egentligen skulle skriva här var att min Andreas har fått jobb idag! Så skönt för honom, nu känns det som att vi båda har en ljus tid framför oss. :)
Vi (läs jag) har redan ikväll börjat titta på lägenheter, vilket jag iofs brukar göra rätt ofta ändå. Men nu när han har jobb så vill vi ju hitta något eget och inte bo här i källaren hos mamma och pappa! ;)

Det går åt rätt håll!


Kommentarer
Postat av: Mammsen

Ni har ju en rätt mysig källare :)

2010-11-16 @ 22:12:28
Postat av: Ingrid

Vi är såå glada för er skull! Hade extra bråttom till jobbet idag för att få dela med mig av min glädje! Ringde mina systrar igårkväll o berättade den glada nyheten... :)) Så häärligt!

Förstår att ni vill ha något eget, även om ni säkert har det jättebra hemma hos Sara o Mats.

Kramisar från Happis.

2010-11-17 @ 10:41:08

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0