Helgen som varit

En bild från Lördagskvällen, innan allt hände! Jessica hade sin födelsedagsfest :) Vi hade jättekul, men jag vågar inte lägga upp mer bilder!



Idag kom Jonas och Jessica med alla saker jag och Amanda lämande där igår innan vi åkte in till stan. Så då fick jag gosa lite med deras trollungar!


Liam var väldigt sugen på att gå nerför trappen och kolla läget, så jag tog honom på höften och gick ner till vårat (mitt och Andreas) krypin i källarn en stund. Leo hängde förstås också med oss!


Leo leker för fullt med Tiger och Nasse som turas om att köra den coola bilen, han får stanna och tanka "medicin" emellanåt såklart!


Leos ursnygga snögubbe! Han tyckte det var så roligt att rulla snöbollen i snön som bara växte och växte så huvudet blev lite väl stort! :D Sen skulle dom åka hem, men mamma hann ut med en morot så Leo fick sätta dit den innan dom åkte.


Kommentarer
Postat av: Ingrid

Nu blir jag nyfiken ju..."innan allt hände"..och "vågar inte lägga upp fler bilder...."

:)

2011-01-17 @ 11:44:55

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0